torsdag den 11. oktober 2007

Imorgen skal der løbes.

Skolernes motionsdag finder sted imorgen, som sædvanligt er det fredagen før efterårsferien. Mine drenge skal løbe 10 km., det synes jeg, er ret sejt. De starter ved skolen, løber ind t il St. Økssø, rundt om søen og tilbage igen.
Jeg kunne godt ha' ønsket mig, at der havde været lidt mere fokus på motion, dengang jeg gik i skole. Når man som jeg er opvokset i et hjem, hvor der ikke var tradition for, at man var udøvende sportsmand, så kunne et spark i skolen måske have givet mig lysten. Jeg var måske ikke endt med for højt blodtryk, for højt kolesterol og blodprop, hvis jeg havde lært det dengang. Idag er det svært at komme igang - også at turde.

3 kommentarer:

Lene sagde ...

men jeg er slet ikke i tvivl om at du kan. Start med en god gåtur/cykletur, det er lige så godt som løb.
Ha en god dag.

Helle K. sagde ...

hmmmm Lene, løb bliver vist aldrig min diciplin, jeg er ligesom ikke bygget til det. Jeg cykler gerne og går, men jeg gider næsten kun, når solen skinner, så jeg må finde lysten til gråvejrscykeltur.

Helle K. sagde ...

Jeg glemte at sige, tak i lige måde.