onsdag den 3. oktober 2007

Tillykke Michelle.

Min niece fylder 22 år idag. Hendes mor er min mands storesøster og de bor i Helsingør, så jeg ser dem ikke særlig ofte, men alligevel har Michelle en lidt speciel plads i mit hjerte. Michelle var det første barn, som jeg stod fadder til. Jeg var kun 23 år, da hun blev født, så det at stå fadder var meget specielt for mig. Jeg forsøgte virkelig, at følge med i hendes liv, det er klart, at det ikke er så tæt, når man tænker på afstanden, men jeg har sat en ære i, at jeg altid husker hendes fødselsdag, og altid er opdateret med, hvad hun laver og sådan nogenlunde hvor hun er i sit liv. Jeg håber, at Michelle ved, at hun har en tante i Jylland, som tænker på hende idag!

2 kommentarer:

Mona sagde ...

Det er rigtigt super smart dit nye hår;-)

Helle K. sagde ...

Tak skal du ha' Mona, jeg er også rigtig glad for det...