fredag den 12. oktober 2007

Jeg vil se en ørn...

Billedet er fra Ørnereservatets hjemmeside: www.eagleworld.dk
Jeg så i fjernsynet, at Ørnereservatet i Bindslev har åbent i efterårsferien, der vil jeg altså gerne op. Jeg synes, at en ørn er en fantastisk flot fugl, storslået og lidt farlig. Jeg ved godt, at ørnene i reservatet ikke er helt det samme som en vild fugl, men ellers kan jeg jo ikke komme tæt på. Jeg har faktisk set en vild ørn engang i Rold Skov, men den strøg jo bare henover hovedet på mig, uden at stoppe og stille sig i positur, frækt ikke? Mellemste har været i Ørnereservatet med skolen og han vil gerne derop igen, så det har åbenbart vært en god oplevelse. Nu skal jeg bare lige finde en dag, hvor solen skinner og en dag hvor faderen kan tage fri, hvis sådan en dag findes i næste uge. Fru Nielsen må jo ikke selv køre bil endnu :-))

Ingen kommentarer: