tirsdag den 2. oktober 2007

Må jeg få lidt sol imorgen - be' om!

Imorges stod vi op til en tyk grød af tåge. Jeg tænkte, solen kommer snart. Sidst på formiddagen havde jeg læst adskillige blogge, selv i Ålborg skinnede solen, men her var skyerne stadig tykke og lavthængende. Jeg tænkte, solen kommer snart. Jeg fandt mit kamera og tænkte, at jeg ville cykle i skoven, så snart solen kiggede frem, men hvergang der blev en lille sprække i skyerne, var det kun et strejf og solen forsvandt igen. Jeg tænkte, solen kommer snart. Klokken 15 kom solen, men da var jeg optaget af andre ting. Så jeg håber, at solen kommer imorgen.

5 kommentarer:

Helle sagde ...

Åh hvor træls - her har vi gået udenfor i T-shirt i dag. Jeg skal forsøge at sende lidt sol til dig i morgen, så du kan komme ud og knipse lidt med kameraet. Jeg er vild med dine billeder :-)

Sifka sagde ...

Der er håb om sol i morgen. Der kommer ikke regn. Basta!

Helle K. sagde ...

Helle: Øv jeg er da misundelig over, at I har haft solen - godt at du er villig til at dele, jeg gør kameraet klar og takker for roserne...

Sifka: Velkommen - det er dejligt med en ukuelig optimisme, tak for den.

Helle sagde ...

Hør hov, det var jo ikke meningen, du skulle have al solskin i dag, og vi skulle have tågen, der aldrig letter vel ??!! Vi kunne da godt have delt lidt!
Nå, men så hygger vi os bare indenfor - når det nu ikke kan være anderledes ;-)

Helle K. sagde ...

Nå så det troede du, jeg ved ikke hvor solen er blevet af, men her er den ikke. Her er ikke tåget, men en bunke skyer - øv - øv.