tirsdag den 16. oktober 2007

Hvordan går det så?

Det går slet ikke med wordpress, jo det er installeret på hotellet og det kører, når jeg tester, jeg kan uploade billeder, MEN jeg kan ikke finde et dansk tema som passer mig, de er for kedelige, der er for lidt plads til et header-billede. Øv hvor ville jeg gerne kunne selv.

Kender du et godt sted, hvor man måske kan downloade et dansk tema? Kender du et sted, hvor man kan læse lidt om at lave sit eget? Jeg har faktisk fundet en generator, hvor man let kan lave et, men det er lidt for kedeligt i udformningen.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Skal det være på dansk? Jeg har et engesk tema, hvor jeg så selv har rettet de ting, synes er nødvendige. Hvis du vælger et med widgets er det meget nemt at tilrette. Sig til hvis jeg kan hjælpe med noget :-)

Helle K. sagde ...

Janne, jeg vil gerne have dansk tekst altså overskrifter, men kan man selv rette det? Nu er jeg ikke helt klar over, hvad widgets er, men det vil jeg lige undersøge.
Tak, det vil jeg være meget glad for.