fredag den 5. oktober 2007

Dejlig er jorden.

Især på en dag som denne. Solen skinner fra en skyfri himmel (næsten), ikke en vind rør' sig, alle er glade og smilende, giv mig lige et par dage mere som denne.

Jeg pumpede endnu engang cyklen og drog ud i den store, vide verden. Kameraet var ladt og klar til skud - jeg skød på alt som rørte sig.
I denne omgang skal jeg skåne jer for bunker af billeder, jeg kan jo blive ved og ved og ved....og....stop så. I stedet har jeg lavet et enkelt billede, som viser nogle af de motiver der var.
Jeg håber, at I alle har haft en dejlig dag som jeg, en god start på weekenden - den er lige på trapperne!

4 kommentarer:

Sifka sagde ...

Et fint lille postkort med minder fra en dejlig cykeltur, hvor er det flot.

God weekend, forhåbentlig med meget mere sol:)

Helle K. sagde ...

Tak og i lige måde. Jeg håber, at vi får masser af sol, jeg har behov for en opladning.

Helle sagde ...

Når jeg ser dine billeder, glæder jeg mig faktisk til engang i fremtiden at kunne have begge hænder på kameraet, i stedet for altid at have et barn i den ene hånd og forsøge at knipse med den anden ... meeen så er børnene jo også store, og de skæve billeder jeg har taget nu, vil være dejlige minder, såååå... ;-)
Rigtig go' weekend og ha' en dejlig fødselsdag!

Helle K. sagde ...

Der er en tid til hver ting... så du skal nok få tid til at tage billeder - med begge hænder. Tak og i lige måde - min fødselsdag skal være stille og rolig...