søndag den 7. oktober 2007

Når jeg mindes denne dag...

Om lige netop denne dag kan jeg huske, at jeg:
i 1967 fik en lyseblå cykel med støttehjul, jeg slog kolbøtter med den ned af en bakke - avs.
i 1968 lå jeg på sygehuset, min mor opdagede, at min arm havde været brækket i en uge, uden de havde opdaget det - avs.
i 1969 stod jeg op kl. 4 og ringede til min bedstefar, han havde en gave klar til mig - juhu.
i 1987 ventede jeg mig for første gang, jeg havde en beigefarvet kjole på - tada.
i 2002 glemte min familie min fødselsdag - øv.
i 2007 har dagen været helt stille og rolig - sådan.

9 kommentarer:

Lene sagde ...

Til lykke med fødselsdagen Helle, håber I har hygget jer.

Joan sagde ...

Stort tilllykke med fødselsdagen.
Håber der bliver hygget om dig.

Helle sagde ...

Også fra mig et stort TILLYKKE med fødselsdagen!
Håber solen har skinnet i Arden, så du rigtig har kunnet nyde dagen :-)

Anonym sagde ...

Et lidt forsinket, men meget velment tillykke med fødselsdagen fra mig!

Helle K. sagde ...

Lene, Joan, Helle og Deborah tak for jeres søde hilsener, jeg slap for at lave aftensmad i dagens anledning ;-)) Men solen har desværre ikke skinnet, men pyt med det, jeg har nydt dagen alligevel.

Unknown sagde ...

Hip hip hurra!! Bedre sent end aldrig, ikke? Håber du havde en god dag i går :-)

Helle K. sagde ...

Tak Gitte, en hilsen er altid dejlig, uanset hvornår. Dagen igår var stille og rolig, vi havde faktisk ingen gæster - jeg kan godt li', at holde fødselsdag i ro og fred - måske fordi mine 3 børn har fødselsdag i august, september og oktober, så der skal blive lejlighed nok til gæster.

Ella sagde ...

Et forsinket, men stort tillykke med fødselsdagen, Helle :-)

Helle K. sagde ...

Tak Ella ;-))