søndag den 14. oktober 2007

Lærer jeg det så?

Nej, det gør jeg nok ikke. Når jeg får en ide, så kaster jeg mig over den, så ivrig som en 3-årig med en rød slikkepind. Husker jeg, at det er godt, at undersøge markedet, at søge informationer fra andre, at trække vejret, inden jeg handler? Nej, det gør jeg ikke. Resultatet? Nu har jeg et webhotel med wordpress installeret, fungerer det? Nej, hvis jeg havde gidet søge lidt informationer, så havde jeg kunnet læse mange stedet på nettet, at lige netop wordpress på det webhotel, det er ikke en god ide - man kan ikke uploade billeder, mange kan i hvertfald ikke, og hvad søren skal jeg med en blog uden billeder, forklar mig lige det. ØV-ØV-ØV.

Har du wordpress installeret på Surftown? Virker det? Har du nogle råd? Eller har jeg bare kvajet mig igen?

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg har surftown, men det er sålænge siden at jeg har sat det op og jeg kan ikke huske at der var nogle problemer.

Joan sagde ...

næh, jeg har one.com og det fungerer fint.

Helle K. sagde ...

Janne: kunne du bare uploade billeder uden problemer? Jeg får en fejlmeddelelse, når jeg forsøger.

Joan: Nu vil jeg lige trække vejret og undersøge nettet, måske kan jeg finde hjælp, ellers må jeg jo skifte udbyder.

Mariann sagde ...

Uha hvor jeg kender det. Jeg er lige så frisk til at gå ombord i tingene, uden at undersøge det først, og har også utallige gange siddet tilbage, og undret mig over at jeg ikke lærer af mine fejl. Håber du får det til at fungerer.
God søndag i det mest herlige solskin.
Mvh.Mariann

Helle K. sagde ...

Det er godt at høre, at vi er flere Mariann. Jeg har ikke fået rodet så meget idag, men jeg håber stadig. Jeg håber, at du har haft en god søndag.

Anonym sagde ...

Hej Helle,

Jeg har selv Wordpress hos Surftown og det kører uden problemer. Har du eventuelt bemærket den lille guide, brugerne på deres forum har lavet?

http://forum.surftown.com/viewtopic.php?t=2362
Dbh,
Thomas

Helle K. sagde ...

Hej Thomas, jeg kan se, at Janne også kører fint hos Surftown, så jeg ved ikke, hvad der gør forskellen. Jeg har fået wordpress til at virke, men når jeg vil uploade billeder, så får jeg flg. meddelelse.

Den uploadede fil kunne ikke flyttes til /hsphere/local/home/frunielsen0/frunielsen.net/wp-content/uploads.

Jeg har så søgt på nettet og kan se, at mange andre har det samme problem.

Jeg vil læse dit link, tak for det.