tirsdag den 2. oktober 2007

Kærlighed.

Hos Lene har jeg læst om minder og hos Helle om en speciel dato, som har betydning for hende. Disse indlæg fik mig til at spekulere lidt på, hvorlænge jeg har kendt min mand - snart 27 år.

Siden maj 1982 har billedet ligget i min tegnebog, det er taget på Marinestation Anholt, hvor han var soldat dette år, billedet er meget slidt, det har nemlig været i min tegnebog hver eneste dag siden. For mig har dette billede altid kunnet vække min hjertebanken, hvis han er rigtig dum og irriterende, så kan jeg bare finde dette billede, så kan jeg huske, hvad jeg faldt for, mit hjerte begynder at dunke og jeg ved, at jeg elsker ham.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja det er dejligt, den slags!! Gid du aldrig glemmer hvorfor - og han heller ikke gør! Det sker jo desværre alt for ofte!

Helle K. sagde ...

Vi er begge to klar over, at det er for livet. Det lyder underligt, men selvom vi har haft kriser, oplevet sorger og haft store problemer, så har jeg aldrig været i tvivl om, at han og jeg skal være sammen altid.