torsdag den 6. september 2007

Dobbelt dosis.

Måske er det ikke så underligt, at jeg har haft mange bivirkninger...
Idag hos lægen fandt vi ud af, at jeg i en måned har fået dobbelt dosis af den ene slags blodtrykssænkende medicin. Fejlen er sket, da jeg ringede og fik en ny portion - den første var udskrevet af sygehuset, sekretæren har så fundet en forkert slags og lægen har kvitteret, han havde ikke fået udskrivningsbrev endnu, så han kunne ikke vide, hvad jeg skulle have. Jeg plejer altid at tjekke og dobbelttjekke min medicin, især når jeg får kopipræparater, men denne gang havde jeg ikke været vågen, så ikke nok med dobbeltdosis, men der var også en ekstra portion vanddrivende blandet i.
Shit, man kan ikke være for forsigtig. Nu skal jeg så en tur på Farsø sygehus, da min læge ikke mener lægerne på Hobro sygehus har været dygtige nok, han har ikke fået besked på hvordan eller hvornår jeg skal kontrolleres, jeg har ikke fået anvisninger på hvad jeg selv kan gøre o.s.v. o.s.v. Så nu er der en hjertelæge i Farsø som får et besøg i oktober.
Jeg håber sådan, at jeg bliver den gamle Helle igen - dette er ikke et liv.

Ingen kommentarer: