søndag den 23. september 2007

Livsnyder.

Hos Lizelotte læste jeg hendes indlæg om at være livsnyder. Det er et dejligt indlæg, fyldt med positivitet. Jeg har tidligere være livsnyder og jeg ønsker at blive det igen, men nogle gange, så slår livet så hårdt, at selv en livsnyder må ned at vende. Jeg håber, at jeg er på vej i den rigtige retning, at jeg snart kan se lys for enden af tunnellen, at alting vender, at jeg får nogle gode og positive oplevelser. Jeg ved godt, at det er nu jeg skal huske på, at jeg har nogle dejlige børn, at de er raske og det går dem godt, men denne gang er det ikke nok til, at jeg kan finde optimismen. Jeg ved også, at jeg selv skal opsøge glæden, få nogle gode oplevelser, se andet end min egen navle og det skal være mit 23. september forsæt, at prøve at finde glæden.

Ingen kommentarer: