torsdag den 20. september 2007

Har du husket?

På Liselottes blog snakkes om at være distræt. Jeg kom lige til at tænke på, da jeg havde fået yngste, han lå i en lift, vi var i den lokale kiosk, da jeg var færdig med at handle, betalte jeg, tog de to store i hånden og gik ud af butikken. Da jeg havde sat mig ind i bilen, var der et eller andet der ringede - har jeg ikke glemt noget? Ups, jeg har jo også en nummer 3, som skal med hjem. Da jeg luskede tilbage for at hente, var hele kioskens personale ved at trille om af grin, de sagde: "Nå vi troede ikke, du ville have ham med hjem".

4 kommentarer:

Lene sagde ...

uha Helle, det må vist kaldes "ammehjerne" som min kollega mener, at hun lider af hver gang hun vender tilbage fra orlov ;-)

Helle K. sagde ...

Velkommen her. Ja, det er ægte ammehjerne. Heldigvis glemte jeg ham aldrig senere, men han er den eneste af mine 3, som er blevet væk igen og igen, selvom han egentlig er den stille af de 3 - i Fårup Sommerland og Tivoli Karolinelund, bare for at nævne 2 steder. Måske tænkte han, at han havde frie tøjler, han ville blive glemt alligevel ;-))

Helle sagde ...

Jeg STOR smiler simpelthen, sikke en historie - jeg har også gået fra barnevogn og baby engang ;-)
Distræt - mig? - overhovedet ikke!! Bare fordi jeg evig og altid skal igennem alle 4 børns navne for at komme til det rigtige, nej bestemt ikke distræt, men i følge børnene begyndende dement...hmmm??!!
Fin blog du har - jeg vil gerne kigge med.
Rigtig go' søndag, for du har husket, det er søndag ikk'? ;-)

Helle K. sagde ...

Hej og velkommen Helle, dejligt at du læser med. Jeg kan huske, da min mor altid skulle sige alle søskendes navne, inden kom fandt det rigtige, jeg troede ikke hun var rigtig klog, men nu begynder jeg at forstå hende ;-)) Jeg havde en kollega, som lige havde fået døbt sit 5. barn, om mandagen spurgte jeg, når hvad kom hun til at hedde? Øhhhhhh sagde han så - inden han kom i tanke om det, så måtte jeg også lige spørge om 5 ikke var nok. God søndag til dig også.