mandag den 24. september 2007

En lille leg.

Jeg er blevet udfordret af Zebra2go og vil gerne lege med.

Reglerne er:
1. Link til den, som har tagget dig.
2. Fortæl 7 sandheder om dig, lidt forskelligt og lidt rart!
3. Tag 7 personer i slutningen af blogindlægget.
4. Læg en kommentar i deres blog, for at sige, at de er blevet udfordret.

Her er mine svar:
1. Jeg er efternøler - 10 år til min bror og 13 år til min søster.
2. Jeg elsker krimifilm - krimibøger og alt andet spændende.
3. Jeg har engang taget en uddannelse som zoneterapeut, men er egentlig ikke positiv overfor alternativ behandling.
4. Jeg hedder også Marie.
5. Jeg er gået forbi dronning Margrethe på gaden i Hobro, opdagede først det var hende, da jeg undrede mig over, at alle gloede.
6. Da jeg var teenager, gik jeg i biografen HVER søndag.
7. Jeg er elendig til spil af enhver art, jeg er nemlig ligeglad med om jeg vinder eller taber.

Jeg tagger følgende 7:
1. Lene.
2. Joan.
3. Janne.
4. Birthe.
5. Kagekone.
6. Helle.
7. Gitte.

Ingen kommentarer: