onsdag den 26. september 2007

Smukt forfald.


4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kom lige forbi din blog via en anden blog (Zebar2Go via Sister Bonde...)
Hvor blev jeg glad over dit billede. Og titlen.
'Smukt forfald'
Endelig en der ikke begræder efteråret. Det kan bare være så smukt.
Tak for det.

Helle K. sagde ...

Hej Conny - velkommen og tak for roserne. Jeg synes, at farverne om efteråret er fantastiske. Jeg læste et eller andet sted, at hvis efteråret kan gøre en ked af det, så kan man sige, at man ikke har nogle problemer i sit liv.

Anonym sagde ...

Det tror jeg, jeg vil tage til mig - og give videre til nogle af alle sol og sommer-elskerne på mit arbejde :-)

Helle K. sagde ...

Jeg kom lige til, at tænke på de mennesker som har en vinter-depression, de vil nok ikke give mig ret.