fredag den 21. september 2007

Vild med dans.

Jeg er vild med dans, men iaften synes jeg ikke, at det var den rigtige vinder. Paula Larrain og Anne Louise Hassing synes jeg begge var dårligere end Soffi og Nikolaj. De stolprede rundt i sammenligning med taberne. Sådan skal det være, når det er sms stemmer, der afgør det hele.

Nu kommer jeg så med ugebladsbetragningerne: Vicki Berlin er bare for lækker, sikken krop, sikke nogle stænger og kjolen var bare skøn, jeg ville ønske, at jeg havde krop og ben til den pink-farvede sag. Ikke at jeg kommer, hvor sådan en ville være brugbar, men tanken.

Lai skulle barbere sig, jeg fatter ikke, at skægstubbe skal være macho og sexede, jeg synes bare, at det er usoigneret.

Jeg er lidt i tvivl med Joachim Boldsen, er han charmerende, eller er han bare for meget?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er så lykkkeligt fri for at tage stilling, for jeg ser det slet ikke ;-) Men godt du hyggede dig! Ikke at jeg ikke kan lide dans, for det elsker jeg. Skal jeg se dans, ser jeg det RIGTIGE ovre på DK4, når der er rigtige turneringer. God lørdag!

Helle K. sagde ...

Min mand har det på samme måde, så jeg ser det, når han ikke er hjemme, ellers optager jeg det. God lørdag til dig.