onsdag den 26. september 2007

Vandret.

Pyha, idag har jeg ligget vandret. Jeg blev ringet op igår, om jeg havde nogle billeder af sportsfolk o.lign. Ja, det har jeg da. Øh har du også et facadebillede af hallerne? Sådan et panoramabillede? Nej, det har jeg ikke, kun en tegning. Vi er lige ved at skulle lave en sponsorfolder... Jamen jeg tager bare et facadebillede imorgen. Så idag har jeg været på tur med kameraet og lavet panoramabilleder. Derudover har jeg kopieret og kopieret de billeder jeg allerede havde. Det er sådan en ting, som man lige synes, at man bare kan gøre, men det griber om sig og tager tid.

Indimellem har jeg også fået forberedt lidt aftensmad, vi skal nemlig til Nibe kl. 18 efter en pc til Viktor, han har skullet dele med Magnus, men det går ikke mere, de spiller World of Warcraft på nettet og de kan bare ikke vente på den anden. Katrine kender en som kender en, der lige har lukket en internetcafe, så der var lige en pc.

Aftensmaden er i ovnen - det er en slags stegeso, hvori jeg har smidt kartofler, gullerødder, æbler, løg og hviløg i større stykker, drysset med lidt salt. Ovenpå er placeret kyllingefilet med en anelse salt. Ovenpå igen er der baconstrimler og øverst er der hældt honning. Det passer sig selv i ovnen og skal spises med et stykke brød. Nemt når jeg er optaget af billeder.

2 kommentarer:

Mariann sagde ...

Hej.
Jeg har valgt at "tagge" dig. Hvis du går ind på min side kan du se hvad det handler om. Håber du vil være med.
Mvh.Mariann :-)

Helle K. sagde ...

Hej Mariann og velkommen her. Jeg vil gerne deltage.