fredag den 14. september 2007

2 på langs.

Her til morgen var der to drenge som havde hovedpine, den mindste var også svimmel og varm, så de fik lov til at blive i sengen. De er ikke sådan meget syge kan jeg mærke, de lister op indimellem og tager et glas vand og rister brød, men pyt de har ikke haft så mange sygedage i årenes løb, så det går nok.
Jeg har været ude at handle, selvom regnen sjasker ned, men med regnjakke og paraply, så gik det fint, den frisk luft var i hvertfald dejlig. Derefter fik jeg hentet endnu et par chiklit bøger på biblioteket. Nu vil jeg lige strikke de sidste pinde på mit tørklæde - i eftermiddag vil jeg se, om jeg kan få manden til at køre mig til Hobro efter nyt garn, jeg må bare strikke et sort/hvidt tørklæde, det kan jeg bare mærke.

2 kommentarer:

Joan sagde ...

god bedring til ungerne.

må jeg se det du strikker?

Jeg har trevlet op og startet forfra med mit jamaica garn hehe.. der skal prøves lidt forskelligt.

Helle K. sagde ...

Tak, men de blev hurtigt raske, så måske var det træthed eller bare alm. uoplagthed, men det skal der også være plads til.