fredag den 3. august 2007

Blodprop

Så hurtigt kan det gå...
Tirsdag aften fik jeg en blodprop. Det var heldigvis en blodprop som passerede uden at lave skader - jeg har kun lidt føleforstyrrelser. Jeg sad i sofaen og fik synsforstyrrelser, da jeg ville rejse mig, kunne jeg ikke bevæge armen. Vi ringede til vagtlægen og kørte til Aalborg. Jeg blev indlagt og har været igennem et utal af undersøgelser, CT, MR og ultralydsscanninger. Blodprøver o.s.v. Jeg har fået blodfortyndende behandling og det skal jeg fortsætte med resten af livet. På tirsdag skal jeg til samtale i Hobro vedr. hjerteundersøgelsen, lægen i Aalborg sagde, at der vist nok var nogle forstyrelser som kræver behandling. Jeg har også forbud mod at køre bil i 3 måneder, så jeg er stækket.
I onsdags fyldte min ældste datter 18 år - jeg fik heldigvis lov til at komme hjem til kaffe om aftenen, mod af jeg lovede, at jeg ville være gæst og ikke røre en finger. Min familie - mand og børn - har været storslåede, de har gjort rent, ryddet op og klaret det hele til UG.
Jeg har ikke kræfter til at skrive mere. Godnat.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rigtig god bedring!!! Godt at de er søde til at hjælpe dig!

Helle K. sagde ...

Tak Deborah.
Det er i nøden man lærer sine venner at kende og det er åbenbart der familien viser sit værd...