torsdag den 23. august 2007

Hals igen - igen.


I søndags fejrede min svigerinde sin 62 års fødselsdag. Vi mødtes i Halshytten og drak cacao og spiste boller. Derefter gik vi til stranden, den friske fødselar var selvfølgelig i vandet, jeg havde glemt min badedragt, så jeg gik glip af badningen, øv jeg er ellers en vandhund.

Mens hun badede sad hendes trofast væbner vagt ved hendes håndklæde og tøj, det er nemlig IKKE en vandhund, men en landhund, så den følger ikke med ud.
Vi havde en dejlig dag, hvor vi hyggede os og blev blæst godt igennem. Senere grillede vi på terassen, men spiste indenfor, da blæsten var lidt skrap.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Puha var vandet ikke koldt, jeg er abolut ikke bader og vandet skal være mindst 20 grader før jeg kan overveje at lade mig lokke.

Helle K. sagde ...

Jo, det var det nok, sådan efter de alm. regler, men vi er sådan lidt vikinger, så vi syntes, det var dejlig friskt. Desværre måtte jeg nøjes med at dyppe tæerne, men det kan jo nåes endnu ;-)