torsdag den 26. juli 2007

Fru Nielsens dilemma.

Her til morgen har jeg været på sygehuset og fået lavet et hjertecardiografi, det viser, at hjertevæggen er fortykket p.g.a. det høje blodtryk, behandlingen er den medicin jeg allerede får, så det var mere et tjek og en oplysning til journalen. Mit blodtryk er endnu for højt 150/100, så medicinen bliver sikkert øget igen næste gang jeg skal på ambulatoriet i august måned. Jeg har også fået besked på, at den smertestillende medicin jeg tager for mine fibromyalgismerter, kan være medvirkende årsag til, at blodtrykket ikke falder, så jeg skal vælge mellem pest og kolera. Det høje blodtryk kan jeg dø af, men fibromyalgismerterne nedsætter min livskvalitet her og nu. Lægen siger, at valget et mit, han vil ikke diktere, hvad jeg skal gøre.

Ingen kommentarer: