torsdag den 12. juli 2007

Sig nærmer tiden

På lørdag drager vi til Hals. Vi skal bo i Hals-hytten, en lejrskole for Gl. Hasseris Skole m.fl. Min svigerinde er lærer der og hendes børn og svigerbørn har gået på skolen, så vi kan leje den hver sommer. Det er en dejlig stor hytte, jeg tror, at der er næsten 70 sovepladser, så vi kan få et soverum til hver familie - børnene plejer at dele den store sovesal, det giver et værre leben, men de har det rigtig sjovt. Vi holder gerne 10 dages ferie deroppe hvert år, vi plejer at være 9 voksne og 7 børn, vi har været ret heldige med vejret, så vi har nærmest levet på stranden hvert år, i år er jeg lidt spændt på, hvordan det ender med vejret.
Dette billede er fra sommerferien 2006.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det kan jeg dælme godt forstå, du er! Jeg skal ingen steder, så jeg kunne også godt tænke mig lidt godt vejr. Lige i skrivende stund regner det - IGEN!!! Det er ved at være noget træls. De små fornøjelser, der skulle være, de drukner!Hm! Håber at du får godt vejr, hvor du skal.

Helle K. sagde ...

Jeg har lige set en vejrudsigt - de lover 25 - 30 gr. mandag og tirsdag, men med regbyger og måske torden, derefter kunne det kedelige vejr finde på at vende tilbage - ØV! Selvfølgelig kan vi spille og snakke indendøre, men det er svært, når de halvstore drenge begynder at kede sig, så larmer de og de lidt mindre piger bliver også irriterende.